Livrare grauită
SERVICIUL CLIENTI
eshop de încredere
 

Întrebări frecvente



  • Transportul, poșta și timpul de livrare
  • Returnarea și revendicarea mărfurilor
  • Achiziționarea de bunuri și înregistrarea

Cât durează livrarea de bunuri?

Livrarea de bunuri către dumneavoastră durează până la 12 zile lucrătoare.

Care este modul de transport?

Livrarea vă va fi făcută de firma de curierat GLS la adresa de livrare pe care ați indicat-o în comandă.

Este posibil să plătiți în numerar la ridicarea bunurilor?

Da, dacă alegeți să plătiți cash  numerar la livrare, puteți plăti curierul în numerar.

Mă informează curierul înainte de a expedia bunurile?

În majoritatea cazurilor, curierul vă contactează, dar nu este o obligație de curierat. Fiecare client primește un SMS cu numărul de expediere și numărul de telefon de pe depozitul de livrare în ziua livrării.

Ce se întâmplă dacă sunt la serviciu?

Furnizați adresa locului de muncă ca adresă de expediere.

Nu ați găsit răspunsul?

Dacă nu ați găsit răspunsul pe care îl căutați, contactați asistența noastră pentru clienți aici.

Cum să inapoiezi bunurile?

În cazul în care doriți să returnați mărfurile, ca urmare a unei anulări sau a unei înlocuiri a mărfurilor cu o altă dimensiune, ambalați în mod corespunzător bunurile care  nu trebuie să fie defecte, cu etichete originale și să utilizați serviciul Pick and return AICI, în termen de 14 zile de la primire.

La ce adresă trebuie să livrez bunurile?

Utilizați serviciul nostru pick and return pentru returnarea bunurilor AICI.

Cât timp este un am la dispoziție pentru a returna un bun?

Datorită modificării dimensiunii sau retragerii, ne puteți trimite bunurile dvs. în termen de 14 zile de la primire.

Cât durează o plângere?

Încercăm să solicităm reclamații în termen de 3-7 zile și în cazuri mai dificile în termen de 30 de zile.

Cât timp durează schimbul de bunuri?

Vom crea o nouă comandă în termen de 7 zile de la livrarea mărfurilor către noi. Apoi, este nevoie de până la 9 zile lucrătoare pentru livrarea de bunuri noi.

De câte ori pot să schimb bunurile?

Bunurile dvs. vor fi schimbate o dată. În cazul schimbului repetat, vă vom trimite banii.

Cât timp durează până primesc banii pe retur?

Banii dvs vor fi returnați până în 14 zile de la data în care primim bunurile de înapoiate de dvs.

Nu ați găsit răspunsul?

Dacă nu ați găsit răspunsul pe care îl căutați, contactați asistența noastră pentru clienți aici.

Cum să cumpăr?

Pe site-ul nostru puteți cumpăra bunuri selectând anumite produse din catalogul de produse și făcând clic pe mărfurile selectate. Această acțiune vă redirecționează către detaliile produsului, unde selectați mai întâi dimensiunea disponibilă a elementului și adăugați-o în coșul dvs. de cumpărături.

După adăugarea tuturor bunurilor pe care doriți să le cumpărați, faceți clic pe coșul de cumpărături din colțul din dreapta sus pentru a găsi o prezentare generală a comenzii dvs. După ce ați completat detaliile și metoda de plată necesare, veți confirma comanda.

Dacă sunteți deja înregistrat, conectați-vă prin "Contul meu"

După confirmarea comenzii dvs., vă vom trimite un e-mail de confirmare adresei pe care ați furnizat-o în comanda dvs.

Comanda va fi livrată în termen de 7-12 zile lucrătoare dacă este menționată în detaliile produsului



Este necesară înregistrarea?

Nu, nu vă limităm în magazinul nostru și nu este necesar să vă înregistrați pentru cumpărare.

Cum pot afla ce dimensiune se potrivesc?

În cazul în care nu sunteți sigur de dimensiune, Tabelul cu mărimi vă va ajuta.

Ce se întâmplă dacă bunurile comandate nu îmi vin după ce probez?

Aceasta nu este o problemă. Puteți face schimb de mărfuri fără probleme.

Is it possible to try clothes before buying at the store?

ALABO este un magazin online și nu avem magazine fizice. Poți să schimbi mărfurile după ce ai încercat fără probleme. Dar tabelul cu mărimi vă va ajuta.

Care sunt opțiunile de plată?

Puteți plăti pentru curier în numerar sau aveți opțiunea de a plăti atunci când creați comanda cu un card de credit sau PayPal.

Pot să fac mai multe comenzi pe care să le unesc?

Da, comenzile multiple pot fi unite, dar numai dacă fiecare comandă conține aceeași metodă de plată. În acest caz, puteți contacta asistența pentru clienți.

Pot anula comanda mea?

Dacă nu v-am trimis încă produsele., puteți solicita anularea prin asistență pentru clienți.

Voi primi informații despre transportul de mărfuri?

Da. De îndată ce vă vom trimite bunurile, vă vom anunța pe adresa de e-mail pe care ați introdus-o în comandă.

Nu am primit un e-mail de confirmare despre comanda mea.

Este posibil ca e-mailul dvs. să fie introdus incorect când ați creat comanda sau să aveți mesajul nostru în secțiunea de spam sau de publicitate. Dacă nu ați găsit confirmarea, vă rugăm să contactați serviciul de asistență pentru clienți.

Cum mă înscriu?

Vă puteți înscrie simplu aici.

Parola uitata.

Dacă ați uitat parola, puteți să o restetați aici.

Ti-ai uitat parola.

Parola uitată va fi trimisă pe adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul înregistrării. Dacă nu ați făcut acest lucru, verificați spam-ul sau anunțul. Dacă nu ați găsit-o, vă rugăm să contactați asistența noastră pentru clienți aici.

Nu ați găsit răspunsul?

Dacă nu ați găsit răspunsul pe care îl căutați, contactați asistența noastră pentru clienți aici.