Livrare grauită
SERVICIUL CLIENTI
eshop de încredere
 

Procedura de reclamații

Procedura de reclamații a magazinului online ALABO

I Dispoziții introductive

 

  1. Prezentele Reguli de reclamație conțin procesul și locul de revendicare și procedura de soluționare a reclamațiilor. Aceasta se referă la bunurile vândute de către vânzător consumatorilor. Revendicările sunt procesate în conformitate cu aceste Reguli de reclamație, sub rezerva dispozițiilor legale și a drepturilor consumatorilor.
  2. Această procedură de reclamație este parte integrantă din termenii și condițiile generale ale vânzătorului.
  3. Plângerea înseamnă o cerere de răspundere pentru defectele produsului sau serviciului.
  4. Returul bunurilor în creanță se procesează prin sistemul Pick and Return.
  5. Operator este o societate ALABO s.r.o., IČO: 40207098, Gorkého 10, Bratislava 811 01, Slovenská republika.
  6. Cumpărătorul este o persoană fizică sau juridică care achiziționează produse sau utilizează servicii, fie ca  și consumator, fie ca antreprenor.
  7. Un consumator este o persoană fizică care nu acționează în cursul afacerii sale, a ocupării forței de muncă sau a ocupației atunci când încheie și execută un contract de consum.
  8. Un contract de consum este orice contract la care este parte consumatorul.
  9. Autoritatea de supraveghere este Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, so sídlom Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, ktorá je zároveň orgánom alternatívneho riešenie sporov medzi spotrebiteľom a dodávateľom (predávajúcim) v zmysle zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. (Adresa na doručovanie: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29,827 99 Bratislava 27).

 

II Termeni de garanție . Termeni

 

  1. Vânzătorul este responsabil pentru defectele bunurilor, în momentul în care sunt înmânate cumpărătorului.
  2. Vânzătorul este responsabil pentru defectele care apar după ce mărfurile au fost preluate în timpul perioadei de garanție
  3. Perioada de garanție este de 24 de luni (2 ani).
  4. La cererea vânzătorului, vânzătorul este obligat să furnizeze garanția în scris (card de garanție). Dacă natura chestiunii permite, este suficient să emiteți o dovadă de cumpărare în locul cardului de garanție.
  5. Pentru achiziționarea de bunuri de pe magazinul online al vânzătorului, cardul de garanție înseamnă cumpărarea (factura).
  6. Perioada de garanție începe de la primirea bunului / bunurilor de către cumpărător.
  7. În timpul preluării mărfurilor, cumpărătorul sau persoana autorizată ar trebui să verifice dacă ambalajul în care sunt ambalate mărfurile nu este deteriorat (vă recomandăm). Dacă este deteriorat, este necesar să se scrie o înregistrare a defectelor detectate în timpul transportului imediat pe site. De asemenea, trebuie să se facă o evidență în cazul primirii unor astfel de bunuri.
  8. Când bunurile sunt preluate, cumpărătorul sau persoana autorizată trebuie să semneze terminalul / documentul de livrare.
  9. Ambalajul incomplet sau deteriorat trebuie notificat vânzătorului.
  10. Cardul de garanție trebuie să conțină numele și prenumele, denumirea comercială sau numele vânzătorului, sediul social sau locul de desfășurare a activității, conținutul garanției, domeniul de aplicare și condițiile acesteia, durata garanției și datele solicitate pentru a aplica garanția. În cazul în care cardul de garanție nu conține toate detaliile, acest lucru nu anulează contractul de vânzare
  11. În cazul unui defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul să se elibereze gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să elimine defectul fără întârzieri nejustificate.
  12. Cumpărătorul poate solicita schimbarea bunului / elementului.
  13. În loc să înlăture defectul, vânzătorul poate întotdeauna să schimbe elementul defect dacă cumpărătorul nu provoacă dificultăți serioase.
  14. În cazul unui defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea corectă a produsului ca produs nedefectuos, cumpărătorul are dreptul de a schimba articolul sau are dreptul de a se retrage din contract. Aceleași drepturi se aplică cumpărătorului dacă există defecte amovibile, dar dacă cumpărătorul nu poate folosi în mod corespunzător defectele după reparație sau pentru mai multe defecte.
  15. Drepturile de răspundere pentru defecte trebuie să fie exercitate de vânzător sub orice formă (formular, e-mail
  16. Vânzătorul este obligat să furnizeze cumpărătorului o confirmare a dreptului de revendicare, a reparației și a duratei reparației.
  17. Cumpărătorul poate folosi un formular pentru a-și indica numele, adresa, contactul, descrierea bunurilor (culoare, cantitate, cod, mărime), numărul contului, codul bancar, data și semnătura.
  18. Plângerile nu se aplică defectelor de bunuri cauzate de utilizarea normală a bunurilor de către cumpărător
  19. Cumpărătorul este obligat să trimită mărfurile împreună cu documentele și cerințele necesare.
  20. Vânzătorul trebuie să rezilieze cererea în cel mult 30 de zile.
  21. Cumpărătorul va fi informat prin e-mail sau prin alte mijloace adecvate de a furniza o reclamație.