extra -15% cod SPRING ║ livrare gratuită
TRANSPORT GRATUIT
SERVICIUL CLIENTI
eshop de încredere
 

Termeni si Conditii Generale

Art. I Generale

  1. Prezentele Condiții Generale de Afaceri (denumite în continuare "Termeni și condiții" sau "Termeni") conținând drepturile și obligațiile părților care rezultă din contractul de vânzare-cumpărare încheiat între vânzător și cumpărător realizat în magazinele online operate de către MAGICSPORT Ltd.
  2. Operator este o societate MAGICSPORT Ltd., cu sediul la  Old Gloucester Street, London, United Kingdom of Great Britain and Nothern Ireland, WC1N 3AX, id. num 1074558527 (denumit în continuare "Operator").
  3. Cumpărătorul este o persoană fizică sau juridică care achiziționează produse sau utilizează servicii, fie ca și consumator, fie ca antreprenor.
  4. Acești termeni de afaceri definesc, de asemenea, drepturile și obligațiile părților care rezultă din contractul de vânzare și furnizează informații în conformitate cu secțiunea 3 1 din Legea nr. 102/2014 Z. z. a protecției consumatorului.
  5. Condițiile de afaceri relevante care decurg din legea Republicii Slovace, în special prin Legea nr. 40/1964 Coll. Codul civil, Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor, Legea nr. 102/2014 Z. z. a protecției consumatorului, precum și a altor reglementări relevante.
  6. Un consumator este o persoană fizică care nu acționează în cadrul afacerii sale, a ocupării forței de muncă sau a ocupației atunci când încheie și execută un contract de consum.
  7. Un contract de consum este orice contract la care este parte consumatorul.
  8. Contractantul (în sensul Termenilor de afaceri și al vânzătorului) este persoana care, la semnarea și executarea contractului de consum, acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități comerciale.
  9. Contractul de distanță este un contract încheiat între vânzător și consumator negociat și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică a vânzătorului și a consumatorului, în special prin utilizarea site-ului Web, a poștei electronice, a telefonului, fax sau catalog.
  10. Autoritatea de supraveghere este Inspecția de comerț slovacă, Inspectoratul SOI pentru Regiunea Bratislava, cu sediul la Prievozská 32, P.O. Caseta 5, 820 07 Bratislava 27,Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, care este, de asemenea, supravegherea soluționării alternative a litigiilor dintre consumator și vânzător (Adresa serviciului: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29,827 99 Bratislava 27) www.soi.sk)
  11. Contractul de vânzare este activat pentru o anumită perioadă de timp, pentru a respecta pe deplin obligațiile ambelor părți care rezultă din contractul de vânzare și acești termeni, care fac parte integrantă din contract.
  12. Acești Termeni de Afaceri Generali sunt valabili până la schimbarea lor, care va fi publicată pe același site web.
  13. Achiziționarea bunurilor apare la plata integrală a prețului de achiziție și a preluării cestora.
  14. Vânzătorul garantează protecția de bază asigurată de legislația națională a cumpărătorului.
  15. Legislația UE este aplicată protecției drepturilor consumatorilor.

 

Art. II. Negocierea unui contract de vânzare

  1. Vânzătorul este obligat să livreze un obiect al cumpărării către cumpărător și să-i permită dobândirea dreptului de proprietate. Cumpărătorul este obligat să preia obiectul achiziției și să plătească prețul de cumpărare.
  2. Un contract de achiziție este finalizat prin trimiterea unei comenzi obligatorii către cumpărător și prin acceptarea de către vânzător.
  3. Mărfurile pot fi comandate prin comunicare electronică la distanță - site-ul web al vânzătorului www.alabo.ro.
  4. Propunerea de încheiere a unui contract de vânzare este plasarea pe site-ul vânzătorului unde este indicată disponibilitatea mărfurilor, inclusiv dimensiunile disponibile.
  5. Din partea Cumpărătorului, contractul de vânzare provine prin trimiterea unui ordin obligatoriu, care poate fi făcut de cumpărător:
    • Cumpărătorul selectează articole / mărfuri specifice de pe pagina produsului.
    • După ce faceți clic pe produs, cumpărătorul va fi redirecționat către detaliile produsului.
    • În detaliile produsului, cumpărătorul selectează dimensiunea produsului, cantitatea și apoi  selectează opțiunea "In Cart"
    • În secțiunea "Coș de cumpărături", cumpărătorul poate vedea bunurile care au fost alese în secțiunea "Verificare" unde cumpărătorul completează datele necesare pentru a încheia contractul de cumpărare.
    • În consecință, cumpărătorul este rugat să accepte termenii și condițiile care altfel sunt disponibile pe site-ul vânzătorului.
    • Cumpărătorul poate aplica "Coduri stoc" în procesul de cumpărare.
    • După selectarea metodei de plată, cumpărătorul va apăsa "Confirmare comandă" pentru a face o comandă obligatorie, care este crearea unui contract de vânzare bazat pe propunerea / oferta vânzătorului.
  6. Comanda creată în acest mod este obligatorie și cumpărătorul acceptă prețul de cumpărare.
  7. Vânzătorul trebuie să trimită un e-mail de confirmare a comenzii în termen de 24 de ore.
  8. Confirmarea contractului de vânzare include, în special, detalii privind denumirea și specificațiile mărfurilor, detaliile mărfurilor, denumirea și locația mărfurilor care trebuie furnizate, precum și detaliile prețului, condițiilor, modalității de plată și transportul în timp al mărfurilor.

 

Art. III. Legea și obligația părților

  1. Obiectul contractului de achiziție despre drepturile și obligațiile părților.
  2. Vânzătorul este obligat:
    • să furnizeze cumpărătorului dreptul la bunuri
    • să livreze bunuri
    • să ambaleze corect bunurile
    • să furnizeze documentele necesare
    • să furnizeze informații
  3. Cumpărătorul trebuie:
    • plătească prețul de achiziție
    • primească bunurile
    • confirme primirii mărfurilor prin semnătură sau prin intermediul unei persoane a       utorizate.
  4. Pericolul daunelor provocate bunurilor trece la cumpărător prin preluarea mărfii de la transportator, altfel în momentul în care i s-a permis să dispună de bunuri, dar nu a fost preluat de cumpărător.

 

Art IV Retragerea din contract

  1. Vânzătorul are dreptul să se retragă din contract în cazul în care nu este în măsură să livreze bunurile cumpărătorului în timp, în special vânzarea bunurilor sau indisponibilitatea bunurilor la furnizor, din cauza imposibilității de a executa contractul de vânzarea conform Codului Civil. Clientul va fi notificat prin telefon sau e-mail cu privire la anularea ordinului, iar în cazul plății prețului de cumpărare, fondurile vor fi returnate în termen de 14 zile (perioada de așteptare) până la contul specific, cu excepția cazului în care vânzătorul este de acord altfel.
  2. Consumatorul este autorizat fără preaviz să se retragă din contractul de vânzare în termen de 14 zile de la data primirii mărfurilor.
  3. se consideră că bunurile au fost preluate atunci când consumatorul sau o persoană autorizată preia toate părțile bunurilor comandate.
  4. Consumatorul se poate retrage din contract pentru livrarea mărfurilor chiar înainte de începerea perioadei de retragere.
  5. Vânzătorul trebuie să furnizeze un șablon pentru retragere pe site-ul său
  6. Retragerea din contract se supune regimului standardelor de protecție a consumatorilor menționate la articolul 1. Chiar și condițiile de afaceri.
  7. Consumatorul trebuie să trimită mărfurile înapoi sau să le transmită vânzătorului sau persoanei împuternicite de vânzător să preia bunurile
  8. Vânzătorul trebuie să returneze consumatorului, fără întârziere, în termen de 14 zile de la data livrării notificării de retragere, toate plățile primite de acesta în baza contractului.
  9. Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii mărfurilor rezultate din manipularea mărfurilor care depășește manevrabilitatea necesară pentru a afla caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.

 

Art V. Prețul produsului, termenii de plată și alți termeni de preț

  1. Vânzătorul este un plătitor de TVA.
  2. Prețurile fiecărui produs sunt în versiunea curentă și sunt valabile pe site-ul www.alabo.ro.  Prețul include taxa pe valoare adăugată (TVA).
  3. În caz de eroare evidentă în scris, modificări ale cursurilor de schimb, o creștere semnificativă a inflației sau o schimbare semnificativă în termeni de livrare, prețurile pot fi modificate.
  4. Prețul final este prețul indicat în formularul de comandă din secțiunea "Numerar" chiar înainte de trimiterea comenzii. Prețul final include TVA și alte taxe (cum ar fi poștale) pe care cumpărătorul trebuie să le plătească pentru achiziționarea de bunuri. Acest preț poate fi modificat numai prin acordul dintre cele două părți.
  5. Vânzătorul nu percepe taxe pentru livrarea bunurilor comandate.
  6. Vânzătorul nu percepe taxe poștale în timpul evenimentului de livrare gratuită.
  7. Vânzătorul nu percepe taxe suplimentare legate de metoda de plată.
  8. Se va percepe o sumă echivalentă a 1euro cumpărătorului pentru a acoperi costurile pentru transportator în cazul metodei plată la livrare. Beneficiarul acestei taxe este transportatorul.
  9. Cumpărătorul are următoarele opțiuni de plată:
    • Plata la livrare
    • PayPall
    • Plata prin card
  10. Factura fiscală (factura) va fi trimisă clientului în format electronic prin e-mail.
  11. Prețul bunurilor rezultate din erorile tehnice este invalid. Operatorul își rezervă dreptul de a corecta aceste erori, inclusiv corectarea unei comenzi create deja.

 

Art VI  Conditii de livrare

  1. Vânzătorul este obligat să livreze bunurile comandate cumpărătorului în termen de 12 zile lucrătoare.
  2. Taxele de transport sunt plătite de către cumpărător.
  3. Taxele de transport sunt percepute vânzătorului în timpul evenimentului "transport gratuit". Acest lucru este afișat în detaliile produsului.
  4. Vânzătorul notifică cumpărătorul cu privire la transportul mărfurilor, în format electronic.
  5. Cumpărătorul este obligat să preia mărfurile la locul specificat în ordinul obligatoriu personal sau să se asigure că mărfurile vor fi preluate de o persoană autorizată.
  6. În timpul preluării mărfurilor, cumpărătorul sau persoana autorizată ar trebui să verifice dacă ambalajul în care sunt ambalate mărfurile nu este deteriorat. În caz de avarie, este necesar să scrieți cu transportatorul o declarație privind defectele cauzate în timpul transportului.
  7. Vânzătorul nu trebuie să accepte reclamații privind preluarea bunurilor luate astfel.
  8. Cumpărătorul sau persoana autorizată trebuie să semneze / confirma primirea bunurilor prin semnarea pe nota de livrare / terminalul de date.
  9. Locul primirii este locul care a fost declarat în ordinea obligatorie.
    Cel mai târziu, împreună cu bunurile, vânzătorul va furniza facturii cumpărătorului și notei de livrare, în scris sau în formă electronică.
  10. Se consideră că bunurile au fost preluate de cumpărător, din moment ce confirmarea recepționării bunurilor sau a bunurilor este preluată fizic de către cumpărător sau de către o persoană autorizată.
  11. Vânzătorul poate oferi beneficii cumpărătorului printr-o notificare publică.
  12. Aceste avantaje pot consta în bonusuri sau în reduceri de preț avantajoase.
  13. Declarația publică poate fi publicată prin intermediul unui site web sau al rețelelor sociale.
  14. Condițiile specifice vor fi modificate în secțiunea Eveniment.
  15. Este interzisă abuzarea acțiunilor pentru a obține un avantaj.
  16. În cazul retragerii, toate avantajele de preț trebuie rambursate.

 

Art VII. Evenimente

  1. Vânzătorul poate oferi avantaje cumpărătorului prin anunț public unilateral.
  2. Aceste beneficii pot fi gratuite sau un avantaj de preț oferit de vânzător pentru o achiziție care atinge o sumă precis determinată.
  3. Declarația publică poate fi în formă scrisă și publicată prin intermediul unui site web sau al rețelelor sociale.
  4. Condițiile specifice vor fi modificate la partea corespunzătoare a site-ului vânzătorului.
  5. Este interzisă abuzarea acțiunilor pentru a obține un avantaj.
  6. În cazul retragerii / returnării mărfurilor, este necesar să returnați toate avantajele de preț și bunurile de bonus și, în același timp, să compensați daunele care au apărut la Vânzător. Cumpărătorul este obligat să restituie tot ceea ce a primit de la vânzător.

 

Art. VIII. Politica de confidentialitate

  1. Pentru intelesul acestor termeni si conditii, vanzatorul este, de asemenea, un operator de site web.
  2. Informațiile personale înseamnă informații care pot identifica, direct sau indirect, o anumită persoană fizică, în special numele, adresa,  data de naștere, adresa de e-mail. cookie-uri etc.
  3. Consumatorul sau cumpărătorul care este o persoană fizică confirmă Ordinul că datele cu caracter personal furnizate de acesta în domeniul numelui, al prenumelui, al adresei, al adresei de e-mail, al numărului de telefon sunt corecte și adevărate. Prelucrarea acestor date este necesară pentru îndeplinirea contractului de vânzare la distanță, la care consumatorul este parte în înțelesul art. Articolul 6 alineatul (1) litera (b) Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date Datele cu caracter personal din Directiva 95/46 / CE (denumite în continuare "GDPR") sunt colectarea, stocarea și prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnizor și utilizarea sa în scopuri de facturare, înregistrarea domeniului și alte operațiuni asociate serviciului comandat și furnizat, comunicarea cu consumatorul în scopul executării drepturilor contractuale (retragerea din contract) de comercializare a operatorului, în scopul transmiterii informațiilor despre bunuri, prin mijloace electronice (e-mail).
  4. Operatorul prelucrează date cu caracter personal pentru:
    1. Înregistrarea clientului
    2. Crearea unui ordin / pentru a încheia un contract de vânzare
    3. Emiterea documentului, confirmarea ordinului
    4. livrarea bunurilor
    5. Informații despre noutăți, reduceri și evenimente
    6. să înregistreze comenzile și să solicite depunerea
  5. Operatorul prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor în conformitate cu legislația, contractele și alte documente ale operatorului, în măsura în care aceste date cu caracter personal sunt furnizate operatorului în documente, în formă electronică sau comunicate în alt mod cu cumpărătorul.
  6. Consumatorul are dreptul de a retrage consimțământul în orice moment în scris.
  7. Operatorul prelucrează următoarele date cu caracter personal ale persoanelor în cauză:
    1. Nume si prenume
    2. Adresa
    3. Număr de telefon, e-mail
    4. detaliile platii
    5. cookies
  8. Cumpărătorul este de acord că datele cu caracter personal vor fi furnizate unei terțe părți pentru a-și îndeplini obligațiile în conformitate cu contractul de vânzare.
  9. Operatorul prelucrează datele cu caracter personal ale persoanei în cauză numai pentru timpul necesar pentru a-și îndeplini obligațiile care îi revin în temeiul contractului de vânzare și al legislației.
  10. Operatorul web procesează datele cu caracter personal ale persoanelor interesate în scopul margetării, cu acordul persoanei în cauză. Persoana în cauză este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing, la înregistrare, la înscriere. Persoana vizată este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal pe o perioadă nedeterminată. Acest consimțământ poate fi retras în orice moment prin notificarea către operator, în orice moment prin notificarea operatorului sau prin anularea contului sau prin dezabonarea din buletinul informativ.
  11. Operatorul web nu va publica informații personale despre cumpărători
  12. Nu este posibilă retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor care se efectuează pe baza unei obligații legale (de exemplu, în scopuri fiscale).
  13. Persoana în cauză are următoarele drepturi împotriva operatorului:
    1. Persoana în cauză are dreptul de acces la datele cu caracter personal
    2. dreptul de a repara datele personale și Operatorul pentru corectarea datelor personale              incorecte
    3. dreptul de a șterge datele cu caracter personal, se aplică ca:
      1. datele nu mai sunt necesare pentru scopul pentru care au fost obținute
      2. persoana în cauză va anula acordul
      3. nu există niciun motiv pentru prelucrarea datelor
      4. datele cu caracter personal sunt procesate ilegal
      5. este un motiv pentru ștergerea obligației din cadrul GDPR
      6. datele au fost obținute în legătură cu oferta serviciilor societății informaționale.
    4. Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal
      1. persoana se opune corectitudinii datelor cu caracter personal
      2. prelucrarea datelor cu caracter personal este ilegală
      3. persoana în cauză are nevoie de date pentru a solicita o plângere legală
      4. Furnizorul trebuie să informeze persoana în cauză înainte de restricție
    5. Furnizorul este obligat să informeze persoana în cauză cu privire la destinatarii care au notificat corectarea datelor
    6. Persoana are dreptul de a transfera datele cu caracter personal
    7. Persoana are dreptul de a transfera datele cu caracter personal
    8. pe persoană nu este acoperită de decizia privind datele
    9. Persoana în cauză are dreptul de a notifica încălcarea protecției
    10. Dreptul la inițierea procedurii
    11. persoana are dreptul de a determina timpul de procesare a datelor
    12. Furnizarea de date nu este necesară pentru încheierea contractului
    13. persoana are dreptul la sursă
  14. Furnizarea de informații persoanei vizate:
    1. la cererea persoanei în cauză
    2. în termen de o lună
    3. gratuit
    4. În cazul în care afirmația persoanei vizate este vădit neîntemeiată sau inadecvată, în special pentru caracterul său recurent, Furnizorul poate solicita o taxă corespunzătoare, ținând seama de costurile administrative de furnizare a informațiilor
  15. În cazul în care persoana în cauză nu are capacitate juridică deplină, aceste drepturi se bucură de reprezentantul său legal.
  16. Furnizorul informează persoana despre limitarea drepturilor
  17. Persoana în cauză este obligată să furnizeze numai informații personale reale.
  18. Aceste prevederi sunt gestionate de lege. Nu. 18/2018 Z.z. privind protecția datelor cu caracter personal și standardele relevante ale UE.
  19. Operatorul nu este responsabil pentru utilizarea abuzivă a datelor cu caracter personal de către o persoană terță care a primit ilegal date cu caracter personal neautorizate.

 

Art IX. Dispoziții finale

  1. Termenii de revendicare sunt gestionați de prevederile relevante ale Regulilor de reclamație publicate pe site-ul web al vânzătorului și de standardele relevante de protecție a consumatorilor.
  2. Aceste condiții de afaceri pot fi modificate.
  3. Termenii și condițiile sunt supuse regimului juridic al Republicii Slovace și standardelor UE.