extra -15% cod SPRING ║ livrare gratuită
TRANSPORT GRATUIT
SERVICIUL CLIENTI
eshop de încredere
 

Livrare

Bunurile sunt livrate exclusiv:

 

Serviciul de curierat GLS (General Logistics Systems Romania SRL) www.gls-group.eu

 

 

METODĂ DE LIVRARE ȘI PLĂȚI

pana in 117,4 lei

peste 117,5 lei

GLS - plata la primire

17 lei

5 lei

GLS - cu cardul/prin transfer

12 lei

GRATUIT

 

* GLS plata la livrare - 12 LEI

* GLS plata la primire - 5 LEI

  

Cât timp durează tot procesul pana primesc bunurile?

 

Cu excepția cazului în care vi se comunica altceva, timpul de livrare este de 7-12 zile lucrătoare după ce comanda este creată deoarece nu păstrăm produsele  în stoc. Se poate întâmpla ca expedierile noastre să fie amânate din cauza weekend-urilor, a zilelor nelucrătoare sau a întârzierilor furnizorului, fapt  pentru care, nu ne asumăm responsabilitatea. Comanda dvs. va fi livrată nu mai târziu de 48 de ore de la livrarea către compania noastră de curierat . Veți fi informat prin e-mail cu privire la expedierea mărfurilor.

Expeditorii GLS livrează în zile lucrătoare, cel mai adesea între orele 8:00 și 18:00. Totul depinde de locul de livrare sau de condițiile meteo, fapt care poate influenta transportatorul.

Termenul de livrare declarat poate fi prelungit din cauza unei probleme atunci când contactați curierul cu clientul sau din motive neprevăzute de către serviciul de curierat.

 

Pot urmări unde se află pachetul meu?

 

Da, desigur, odată ce sunteți informat prin e-mail că comanda dvs. vă va fi livrată de către curier, puteți urmări traseul bunurilor prin link-ul din e-mail.

 

Ma informează curierul înainte de expediere?

 

În cele mai multe cazuri, curierul solicită destinatarului în avans, dar  nu i se impune asta acesta. Fiecare client primește un SMS cu numărul de expediere și numărul de telefon de la depozitul de unde pleacă marfa spre livrare.

Ce se întâmplă dacă expedierea este întârziată după expediere?

Cea mai ușoară modalitate este să contactați transportatorul la numerele de telefon listate mai jos.

GLS: +40 269 501900 (în zilele lucrătoare intre orele 8:00 - 18:00)

De asemenea, puteți să contactați serviciul de asistență pentru clienți la +40 312 295 857 sau să utilizați formularul de contact.

 

Atenție! Verificați coletul pe exterior înainte de preluare-(sa nu fie desfăcut coletul) *Nu este permisă deschiderea coletului la primire. În cazul deteriorării în timpul transportului, scrieți raportul cu agentul de curierat privind daunele și contactați serviciul de asistență pentru clienți.