Livrare grauită
SERVICIUL CLIENTI
eshop de încredere
 

Informatii retur

Stimate client,

 

Ați primit produsele de la noi și nu vi se potrivesc? Este produsul necorespunzător sau doriți să-l returnați?

În cazul în care doriți sa returnați bunurile, sau sa nu continuați contractul, mărfurile trebuie să nu fie purtate, deteriorate, sa fie ambalate în forma inițiala, cu etichete originale. Procedeul de returnare se poate efectua în termen de maxim 14 zile de la livrare.

În ALABO lucrăm la cel mai bun mod de a rezolva această problemă foarte putin probabilă.
Am pregătit pentru dvs. serviciul "PICK & RETURN", care este soluția unei modalități simple și convenabile de a returna obiectele nedorite cu costuri minime.
                
Pentru a vă înregistra cu succes pentru serviciul "PICK & RETURN", vă rog sa accesați link-ul de mai jos, și să completați câmpii tabelului cu informațiile cerute.


https://alabo.ro/index.php?route=account/par


RAMBURS/SCHIMB

 

În termen 48 de ore de când v-ați înregistrat pentru acest serviciu, un curier de la compania de curierat GLS va veni la dumneavoastră să preia produsul/produsele pentru retur. 

În plus, pe o foaie de hârtie, pe care mai apoi o introduceți în colet, vă rog sa specificați ce doriti sa se intample pe mai departe: rambursul sumei in cont, sau schimbul cu alte bunuri.
Daca este vorba despre ramburs, va rog sa specificati contul IBAN unde doriți să primiți banii ( + codul SWIFT )și numele titularului de cont+numele de pe care a fost făcută comanda si numărul de comandă. După ce primim și verificăm produsele returnate, suma corespunzătoare va fi transferată în contul dvs. bancar. De la data la care am primit marfa pana veti primi banii in cont, dureaza 2 saptamani.

În cazul în care se dorește schimbul sau îlocuirea produsului/produselor, se vor urma pașii: Clientul trimite către noi marfa, dupa care va inregistra o noua comanda cu produsul/produsele cu care se doreste înlocuirea. Pe baza returului se va crea un cupon cu care se va deduce din noua comanda suma din retur. De asemenea, trimiteti email la info@alabo.ro cu confirmarea ca doriti schimbul si nu rambursul sumei in cont.

*Serviciul de retur nu este gratuit, costă 10 lei, iar suma va fi dedusă din contravaloarea pe care clientul o va primi în contul curent! (acest serviciu este gratuit doar daca returul se va efectua din cauza vanzatorului, si ati avizat serviciul clienti de acest lucru.

 

În cazul in care aveti neclaritati si doriti sa adresati intrebari, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți:

(LUNI-VINERI/09:00-17:00)

e-mail: info@alabo.ro